צור קשר/הצעת מחיר

תמיכה טכנית : 03-7214020
טלפון מכירות : 03-7214000

החתמת כרטיס של עובד אחר, האם עילה לשלילת פיצויים?

1517127089

במידה ומעסיק מעוניינים לפטר עובד עקב כך שהוא החתים כרטיס של עובד אחר, יש לקחת בחשבון כי בכל הנוגע אל שלילת הפיצויים, המעסיק לא יוכל להחליט לבדו שלא לשלם. רק בית דין יוכל לקבוע זאת. למרות זאת, במידה והמעסיק יפנה אל בית הדין, ישנו סיכוי סביר כי תהיה החלטה לפיה יהיה ניתן לשלול את הפיצויים עקב החתמת כרטיס של עובד אחר וזאת מכיוון שמדובר בהפרת האמונים של המעסיק.


פיטורי עובד ופיצויים – מה שחשוב לדעת

פיטורי עובד בעקבות עבירה פלילית זהו דבר שמתרחש לא מעט במדינה. בין אם מדובר בגניבה מן המעסיק, אלימות או כל דבר אחר, חשוב יהיה לדעת כי המעסיק לא תמיד יוכל לקבוע הכול על דעת עצמו וזאת בייחוד כאשר הדבר נוגע לזכויות של העובד. כלומר במידה ומגיע לעובד לקבל דמי פיטורים או סכום כסף אחר, חשוב מבחינתו של המעסיק לשלם או לפנות אל בית הדין וזאת על מנת לקבל הכרעה בעניין.

לאחר שתהיה פנייה יהיה ניתן לדאוג לכך שלא ישולמו פיצויים וזאת במידה והמקרה מצדיק זאת. בכל אופן, הכלל החשוב ביותר בכל הנוגע לדבר יהיה סבלנות מבחינתו של המעסיק. במידה והמעסיק יהיה סבלני מספיק וידע לגשת אל הגורמים הנכונים אזי יתאפשר לו להתמודד עם כל העניין ובצורה המוצלחת ביותר.


מה הסיכויים לשלילת פיצויים?

בכל הנוגע לסיכויי המעסיק לשלול פיצויים, יש לומר כי הסיכויים נוטים לטובתו. כאשר יש הפרת אמונים מצדו של העובד יהיה סביר להניח כי ברוב המקרים יקבע בית הדין שהמעסיק לא יהיה חייב לשלם פיצויים וזאת במידה והמעסיק יציג את המקרה ובצורה נכונה. לפיכך יהיה מוטב מצד כל אחד מכם לדאוג לכך שתבחרו להיעזר בגורמים הנכונים וזאת על מנת להבטיח שתוכלו להציג את הטענות שלכם אל מול הגורמים הנכונים.

כל אחד מכם שיעשה זאת יוכל להיות בטוח כי זו תהיה הדרך החכמה ביותר מצדו לפעול בעניין. אז שימו לב כי אתם לוקחים את העניין בשיא הרצינות וזאת כאשר אתם בוחרים באופציה הטובה ביותר אשר תעמוד מולכם. הרי בוודאי כל אחד ואחד מכם יהיה מעוניין בכך.


לא לפעול באופן פזיז בעניין העובדים

כמעסיקים, כאשר מדובר על העובדים שלכם, בין אם פוטרו כבר או שעוד לא פוטרו, חשוב מאוד שתתחילו מנקודת המוצא של לכבד את הזכויות של העובדים ואין זה משנה מי הם או מה התרחש. לאחר מכן יהיה ניתן ללכת אל בית הדין ולקבוע שם את שצריך וזאת בכדי שכל אחד יקבל את שמגיע לו ואף אחד לא יצא מופסד. לפיכך כל אחד מכם יכול להיות בטוח כי יתאפשר לו לטפל בעניין ובצורה מוצלחת למדי בעזרת מעט סבלנות.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

מעביד אינו רשאי לכפות על עובד התפטרות גם אם העובד סרח לדעתו

מעביד אינו רשאי לכפות על עובד התפטרות גם אם העובד סרח לדעתו

מעביד אינו רשאי לכפות על עובד התפטרות גם אם העובד סרח לדעתו, ואם חפץ בפיטוריו עליו לערוך לו הליך פיטורים כדיןמעבידים יקרים, שימו לב:בבית הדין האזורי לעבודה נדון עניינו של סוכן מכירות בחברת טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ, עובד בן 60 אשר הועסק בחברה שנים רבות. הסוכן נחשד ע"י החברה בקבלת…

למאמר המלא >
שעון נוכחות לקמעונאות

שעון נוכחות לקמעונאות

שעון נוכחות לקמעונאות מחפשים דרך קלה לנהל את העובדים בעסק? שעון נוכחות לקמעונאות פותר מגוון של בעיות כמו הפסקות ארוכות מדי באמצע היום של עובדים, הגעה מאוחרת או יציאה מוקדמת מהעבודה. אם אתם מנהלים חנות בתחום המזון, מוצרים לבעלי חיים או כל עסק קטן המוכר מוצרים לצרכן הסופי – זה…

למאמר המלא >
אורך חופשת לידה החדשה ותנאיה

אורך חופשת לידה החדשה ותנאיה

אורך חופשת לידה החדשה ותנאיה:מה השינוי העיקרי בחוק ?על פי התיקון החדש בחוק עבודת נשים מיום 22/3/10, עובדת בוותק של שנה במקום העבודה או אצל אותו מעסיק, זכאית לשהות בחופשת לידה במשך 26 שבועות במקום 14 שבועות כפי שהיה קודם (בתוספת זכות הארכה שהייתה בתנאים מסוימים).בעבר - רק בוותק של מעל…

למאמר המלא >

מעוניין בהצעת מחיר?

התקשרו 03-7214000

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם