צור קשר/הצעת מחיר

תמיכה טכנית : 03-7214020
טלפון מכירות : 03-7214000

מתחילים תפקיד חדש? בדקו את תנאי העבודה העתידיים שלכם

1580117679

התחלה של עבודה חדשה ובמיוחד אם התפקיד מגיע לאחר תקופת אבטלה ארוכה, עלולה לגרום לכם להתרגש כל כך, עד שתשכחו לבדוק את כל הפרטים הקטנים של החוזה. תנאי העבודה, השכר השעתי, חופשות וכל שאר הנושאים שמהווים חלק בלתי נפרד מתלוש המשכורת שלכם – כל אלו מחייבים תשומת לב כבר בתחילת תקופת ההעסקה. אם אתם בצד השני ואתם מנהלים המשלבים עובדים חדשים, כדאי שתאפשרו להם את כל האופציות והשיטות החדשניות ביותר לחישוב שעות הנוכחות שלהם בעבודה, זאת בכדי לוודא שאתם מעניקים להם את זכויותיהם המלאות.

על חישוב שעות עבודה וההשלכות הרבות של נתון זה

כבר בתוך חוזה עבודה ראשוני המוגש לכם לחתימה לאחר שהתקבלתם למשרה חדשה, חשוב לבדוק כיצד יחושב השכר שלהם ובמידה ואתם עובדים לפי שעה – על אחת כמה וכמה. מלבד השעות המגדירות יום עבודה סטנדרטי, חשוב לוודא כי החוזה מגדיר מתי יתחילו שעות נוספות ומהי הגדרת השכר עבורן. באותה מידה, חשוב לבדוק באשר לשכר בימי חג ושבת, לרבות שעות נוספות בימים ומועדים כאלה ואחרים. בסופו של דבר, השכר החודשי מורכב מסיכום כל דיווחי הנוכחות הללו, לכן לזמני הדיווח ולתאריך המדויק שבו הם מתבצעים, ישנה חשיבות עליונה.

כיצד עלולות ליפול טעויות בנתוני השכר של עובד?

דיווחים לא מדויקים יכולים להשפיע הן על משכורתו של העובד באופן מיידי – משמע שיקבל סכום גבוה או נמוך מדי והן על הזכויות האחרות הנגזרות מגובה השכר. אלו יכולות להיות החופשות, הזכאות לימי מחלה בשכר ואפילו דמי פיצויים כאשר העובד בוחר לעזוב את התפקיד. טעויות מתרחשות כאשר נעשה שימוש בשעוני נוכחות ישנים, או שהארגון כלל אינו משתמש בדיווחים ממוחשבים ומבצע חישובים ידניים. מעבר לשגיאות בחישובים עצמם, שעוני נוכחות מיושנים עלולים "לעודד" מעשי רמאות בקרב עובדים וכך ארגונים עלולים להיקלע להפסדים כספיים רבים.

שעון נוכחות מהדור החדש יכול למנוע דיווחי שעות שגויים

כאשר דיווחי הנוכחות אינם סדירים, או שאינם נכונים – ישנה השפעה מתגלגלת הן על העובדים והן על המנהלים וכאמור- זהו פתח לניהול לא תקין של כל נושא המשכורות של העובדים, על כל המשתמע מכך. שעון נוכחות ממוחשב שאינו מאפשר זיוף בהחתמת כרטיס העבודה, מסדיר בצורה מיטבית את ניהול השעות. עובדים שעתיים מקבלים את המגיע להם לפי דיווח מדויק המקנה להם את כל הזכויות הנגזרות מכמות ימי העבודה והשעות, כולל דיווח נכון של מועדי העבודה ואורכו של יום העבודה. השעות הנוספות, באם בוצעו, מתוגמלות כראוי והשכר גדל בהתאם.

יתרונות רבים למנהלים ולעובדים כאחד

שיקוף תנאי העבודה בצורה ברורה כבר בשלב הראשוני של קבלת העובד, תוך שימת דגש על שיטת התגמולים המלאה של הארגון והבאתה לידי ביטוי בחוזה, הוא המפתח לניהול הוגן של הארגון.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

זכויות עובדים במקום העבודה

זכויות עובדים במקום העבודה

עובדים רבים מכירים את החובות, הנגזרות מחוזה ההעסקה, אבל לא זכויותיהם הרבות, ששומרות על עתידם ועל עתיד משפחתם. אילו זכויות מגיעות לעובדים שכירים מתוקף החוק במקום העבודה במקרים של מחלה, תאונה, פיטורים, פרישה, ואפילו חופשה? זכויות בתקופת סיום העבודה לאחר שהעובד סיים את ההתקשרות שלו עם המעסיק הוא זכאי לזכויות המסדירות…

למאמר המלא >
דמי הבראה 2016

דמי הבראה 2016

דמי הבראהמאת עו"ד עדי ינקלביץ התעריף המעודכן במגזר הפרטי עודכן ל 374 ₪ ליום הבראה (החל מ- 7/2014). עורכת דין עדי ינקלביץ' המתמחה בדיני עבודה סוקרת את השאלות העיקריות בנושא זה: בהתאם לצו ההרחבה בדבר השתתפות המעביד בהוצאות הבראה ונופש (להלן גם: צו ההרחבה הכללי במשק), זכאי כל עובד לתשלום…

למאמר המלא >
זכויות העובדת ההרה במקום העבודה – מגבלות מעסיק

זכויות העובדת ההרה במקום העבודה – מגבלות מעסיק

זכויות העובדת ההרה במקום העבודה - מגבלות מעסיק נתחיל בהתחלה: ראיון העבודה- אסור למעסיק פוטנציאלי לשאול אותה שאלות בעניין הריונה, רצונה להרחיב את משפחתה, לכמה ילדים היא שואפת וכד'. חוק שוויון הזדמנויות בעבודה אוסר להפלות בין דורשי עבודה עקב הריון. לפי החוק, גם לא ניתן שלא לקבל את העובדת לעבודה…

למאמר המלא >

מעוניין בהצעת מחיר?

התקשרו 03-7214000

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם