צור קשר/הצעת מחיר

תמיכה טכנית : 03-7214020
טלפון מכירות : 03-7214000

שירותים שיכולים לשדרג את העסק שלך

1517314164

עסקים מכל תחום נדרשים כיום לפעול ולשגשג בשווקים תחרותיים הרבה יותר מבעבר, זאת משום שבעידן המאופיין בתקשורת דיגיטלית יעילה, נעלמו מגבלות הנגישות שבעבר חצצו בין עסקים לפי מיקום גיאוגרפי. עסק מצליח הוא כזה המבדל עצמו לטובה ממתחריו וישנן דרכים שונות לעשות זאת – כמו למשל מיתוג, מציאת נישה, ניהול מיטבי של קשרי לקוחות ועוד. ישנם שינויים קטנים שהטמעתם כרוכה בהוצאה מזערית בלבד ושבכוחם לתרום רבות להשגת יתרון על המתחרים, הנה לפניכם כמה שירותים שכל בעל עסק קטן או בינוני יכול להפיק מהם תועלת.

מחשוב ענן

מחשוב ענן מאפשר לארגון לחדול מההרגל לשמור את כל המידע והפעילות הארגונית על חומרה (מחשבים ומכשירים חכמים אחרים) השוכנת פיזית אצלכם. כיום ישנן פלטפורמות מקוונות רבות, כולל חינמיות, שניתן להיעזר בהן וליהנות מן היתרונות העצומים של שירות גיבוי בענן, כך למשל אחסון מידע בענן (בגוגל דרייב למשל או ב – OneDrive של מיקרוסופט) מאפשר גישה פשוטה אליו מכל מקום וכך אנשי שטח יכולים להציג בקלות קטלוגים וסרטונים ממכשיר נייד (טאבלט או אפילו טלפון), עובדים יכולים לבצע פעולות נחוצות גם ממקום מרוחק ועוד.

מענה אנושי לעסק

אחד המדדים החשובים הכלולים בכל סקר שביעות רצון לקוחות הוא איכות השירות שקיבלו בטלפון, כמה קשה היה לקבל מענה (כיום נדיר שמישהו ישלים עם קבלת צליל תפוס או ישאיר הודעה בתיבה קולית), האם הנציג עימו שוחחו סיפק מענה הולם, האם השיחה הייתה עניינת ונעימה וכדומה. חשוב לדעת שאין הכרח לייעד עובד/ת, באופן בלעדי או בנוסף לתפקיד אחר שלהם, לענות לטלפונים. שירות מענה אנושי לעסקים הוא פתרון מצוין לעסקים קטנים ובינוניים, שימוש בשירות כזה יבטיח שלעולם לא תפספסו לקוח רק משום שלא הייתם פנויים להקדיש את מלוא הזמן ותשומת הלב הנדרשת כדי לענות ולשוחח עימם טלפונית.

וכמובן – מערכות חכמות של דיווח נוכחות

מעקב אחר שעות עבודה של כל עובד הוא הכרחי ברוב העסקים הן כדי לבצע חישובי שכר והן כדי לוודא שכוח האדם הנחוץ אכן זמין בשעות הרלוונטיות. כיום כבר אין צורך להתקין מערכת מעקב נוכחות מסורבלת ויקרה, או בוודאי לא לנהל את שעות העבודה באמצעים מכאניים ומיושנים – תמצאו בשוק שפע של מערכות נוכחות חכמות, המנהלות שעות עבודה של עובדים מרובים ומפיקות דו"חות נוחים וגמישים. גם מערכות נוכחות ודיווח מקוונות ואפליקציות דיווח נוכחות ניתן להטמיע בארגון, בעיקר לטובת העובדים מרחוק.

שירותי סליקה וגביית תשלום באופן מקוון

פתרונות סליקה חדשים מתווספים באופן תדיר, שירותים קיימים משתפרים והעמלות שגובות החברות המספקות שירותי סליקה יורדות. חשוב לאפשר ללקוחות לבצע תשלום בדרך הנוחה להם ביותר. אמנם, כיום ניתן לבצע העברת כספים דיגיטלית מכל מקום באמצעות הטלפון הנייד, לשלם בפלטפורמות מקוונות (כגון פייפל, או מארנק דיגיטלי אחד לאחר), אך יש ליזכור שתשלום בכרטיס אשראי הוא עדיין הדרך המועדפת על רוב הלקוחות ולכן חשוב לאפשר לשלם בכל כרטיס הן בבית העסק עצמו והן באופן מקוון.
השירותים שפירטנו בכוחם לסייע לכם להתייעל ולהציע שירות טוב יותר ללקוחות, ישנם כמובן אפשרויות רבות נוספות אותן כדאי לשקול, כך למשל הטמעת מערכת CRM (מערכת ניהול קשרי לקוחות), מערכת ניהול משימות, מערכת ERP (Enterprise Resource Planning), מערכת הנהלת חשבונות ממוחשבת ועוד.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

פסק דין בעניין פרטיותו של העובד בתיבת הדוא"ל שלו

פסק דין בעניין פרטיותו של העובד בתיבת הדוא"ל שלו

הנדון: פס"ד בעניין פרטיותו של העובד בתיבת הדוא"ל שלו ביום 8/2/11 ניתן בבית הדין הארצי לעבודה פסק דין משמעותי ביותר ותקדימי שעניינו הנחת הכללים החלים על המעסיק בקשר לשימושי המחשב במקום העבודה, לרבות תכתובת דוא"ל של העובד (ע"ע 90/08 טלי איסקוב ענבר נ' מדינת ישראל – הממונה על חוק עבודת נשים).  מדובר…

למאמר המלא >
כלים שימושיים שיעזרו לנהל עסק באופן אפקטיבי ומדויק

כלים שימושיים שיעזרו לנהל עסק באופן אפקטיבי ומדויק

הטכנולוגיות שלא מפסיקות להשתכלל מאפשרות לבעלי עסקים לנהל אותם בקלות רבה יותר מבעבר, וביעילות גבוהה הרבה יותר. בפרט פשוטים יותר הבקרה על העובדים והמעקב אחרי הנוכחות שלהם, בין אם במקום העבודה עצמו ובין אם לצורך ביצוע עבודה כזו או אחרת הם נמצאים במקומות אחרים, ועוד דוגמה טובה מאוד לכלי שימושי…

למאמר המלא >
שבוע העבודה בישראל מתקצר ל-42 שעות

שבוע העבודה בישראל מתקצר ל-42 שעות

קיצור שבוע העבודה ל-42 שעות שבועיות שבוע העבודה בישראל מתקצר בשעה ויעמוד החל מה-1 באפריל 2018 על 42 שעות שבועיות, במקום 43 שעות שבועיות עד כה. כל זאת בכפוף לצו ההרחבה שנחתם על ידי שר העבודה והרווחה חיים כץ והחיל את ההסכמות שהגיעו אליהם יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן מול המעסיקים,…

למאמר המלא >

מעוניין בהצעת מחיר?

התקשרו 03-7214000

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם