צור קשר/הצעת מחיר

תמיכה טכנית : 03-7214020
טלפון מכירות : 03-7214000

שירות ותמיכה – דבר המנכ"ל

שלום רב,

בימים אלה אנו מציינים 20 שנות פעילות משגשגת ומוצלחת, מתוכן יותר מ-15 שנה בתחום שעוני נוכחות.

חברת JBClock הינה חברה דינאמית הדואגת כל הזמן להציע ללקוחותיה את מיטב הטכנולוגיה החדישה בתחום שעוני נוכחות.  אנחנו משקיעים מאמצים רבים בתחום ההנדסה והתוכנה, כדי שכל המוצרים אותם אנו משווקים יעבדו בצורה מושלמת, ללא תקלות והכי חשוב יהיו אמינים לאורך זמן רב.

אנחנו חיים יום יום את מצוקות הלקוח אשר נתקל בבעיה ומחפש פתרון מיידי.

כדי לעמוד ברמת השירות הגבוהה ביותר, אנו מעמידים לרשות הלקוחות מוקד תמיכה טכני מקצועי אשר משתדל לפתור כל בעיה אשר מציב בפניו הלקוח, בין אם זאת תקלה טכנית או שאלה בהגדרות התוכנה.  

גם כאשר המוקד מתפקד תחת עומס ולחץ גדולים בתחילת החודש כאשר הלקוחות מעוניינים להפיק תלושי משכורת, תמיד נעשה זאת בסבלנות ועם חיוך.

אנחנו משקיעים משאבים בשיפור מוקד השירות והתמיכה עם הגידול במספר הלקוחות, כך שגם ברגעי העומס נוכל להיות זמינים ולתת תשובות במהירות האפשרית.

בחברת JBClock אנחנו פועלים ביושר והוגנות מול כל הלקוחות.  כל לקוח אשר מרגיש כי התנהלו מולו בצורה לא ראויה או לא קיבל טיפול הוגן, מוזמן לפנות למנהלת המכירות או אליי באופן אישי.

אנחנו קודם כל משתדלים להקשיב ללקוח ולהבין את הבעיות איתן הוא מתמודד, ולאחר מכן להתאים לו את המוצר והפתרון שיענה על הצרכים שלו וישרת אותו ביום יום.  

מבחינתנו, אין טעם למכור ללקוח שעון נוכחות שיקשה על הלקוח במקום שיעזור לייעל את העבודה שלו באופן שוטף.  

במידה וללקוח התקלקל שעון נוכחות לאחר מספר שנים, נשתדל לתקן את השעון באופן מיידי ובמידה שהדבר אינו אפשרי או לא משתלם כספית, נציע לו שדרוג לדגם חדש ומתקדם עם אחריות מלאה לשנה וכל זאת במחיר מסובסד (לעתים גם במחיר הפסד מבחינתנו).
אצלנו, תמיד אנחנו חושבים קודם כל על הלקוח.

בכל שלב, אנו מקפידים על כללי תחרות הוגנים בעסקים ומכבדים את כל מתחרינו.


אני מזמין אתכם להצטרף אלינו וליהנות מהיתרונות של חברה מקצועית והוגנת בעלת אופי אכפתי, חם ומשפחתי.

בברכה,

שי עולמי
מנכ"ל חברת JBClock