צור קשר/הצעת מחיר

תמיכה טכנית : 03-7214020
טלפון מכירות : 03-7214000

שעון נוכחות לקמעונאות

1555932869

שעון נוכחות לקמעונאות

מחפשים דרך קלה לנהל את העובדים בעסק? שעון נוכחות לקמעונאות פותר מגוון של בעיות כמו הפסקות ארוכות מדי באמצע היום של עובדים, הגעה מאוחרת או יציאה מוקדמת מהעבודה. אם אתם מנהלים חנות בתחום המזון, מוצרים לבעלי חיים או כל עסק קטן המוכר מוצרים לצרכן הסופי – זה הזמן להתקדם לכלי החשוב ביותר העומד לרשותכם לניהול העסק.

השעון מסייע לנהל משכורות בצורה הוגנת

חלק מהעובדים שלכם מגיעים בדיוק בשעה היעודה לעבודה, אחרים מאחרים בעשר דקות. כאשר אתם עובדים עם שעון נוכחות כל עובד יקבל את המשכורת בדיוק לפי מספר הדקות שעבד בעסק באותו החודש. כך, העובדים שלכם יגלו מוטיבציה רבה יותר לקום בבוקר ולהגיע למקום העבודה על מנת שיוכלו להחתים את השעון מהר יותר. גם בסוף היום, כאשר מתחיל סיום המשמרת – שעון נוכחות הפוגש אותם בסוף היום גורם להם לא לצאת כמה דקות לפני אלא להשאר עד סוף המשרת כפי שסוכם בחוזה ההעסקה.

הוספת שעון נוכחות: מחשבים את השכר בקלות

כאשר מחשבים את המשכורות בסוף החודש קשה לנהל רישום מדויק של השעות של כל עובד ועובד. עבודה עם שעון נוכחות דיגיטלי מאפשרת להוציא דו"ח מסכם מדויק לכל עובד ולהעניק לו את המשכורת המתאימה. כאשר אתם מקלים על העבודה של חשבת השכר תגלו שגם היא מתחילה להקדיש פחות שעות (שעשויות לעלות לכם כסף) בחישוב המשכורת של כל אחד מהעובדים.

האם צריך שעון נוכחות גם בעסק קטן?

שאלה נפוצה מאד היא "האם גם עסקים קטנים זקוקים למנגנון לחישוב שעות?" – התשובה היא כמוכן. כל עוד אינכם עובדים לבדכם בעסק ואתם מעסיקים עובדים, גם בעסק קטן קשה מאד לדעת מתי כל אחד מהעובדים נמצא במקום העבודה. בנוסף, שעון הנוכחות מאפשר לכם לדעת מה מצבת העובדים הנמצאים בכל יום בעבודה. אם אתם מנהלים מספר סניפים או שהעובדים שלכם נמצאים בשטח תוכלו לדעת לפי שעון הנוכחות אם הם עובדים היום או נמצאים ביום חופש.

שעון נוכחות בקופה הרושמת

היום, אפשר ליהנות מטכנולוגיה חדשנית יותר המשלבת את המנגנון של חישוב השעון ביחד עם קופה רושמת. כך, כל עובד שמגיע לעבודה מקיש קוד אישי מיוחד בתחילה ובסוף היום וכן כאשר הוא יוצא להפסקה. בכל שלב במהלך החודש ניתן להפיק דו"ח המציג כמה שעות עבד כל עובד ובאילו ימים – ממש כמו הגרסה של שעון זה התלויה על הקיר.
לסיכום, אם אתם מחפשים דרכים חדשות לייעל את העסק הקמעונאי שלכם אחת הדרכים האפקטיביות והמשתלמות ביותר הן באמצעות הוספה של שעון הסופר את השעות בהם העובדים שלכם נמצאים בעסק. ניתן למצוא שעונים כאלה העובדים עם כרטיסים חכמים דיגיטליים, עם קוד הניתן להקישו על גבי לוח לחצנים, כשילוב עם קופה רושמת או בגרסה הקלאסית של השעון – כרטיסי נייר המוחתמים אוטומטית עם דיו.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

חוק הגנת השכר (תיקון מס' 24)

חוק הגנת השכר (תיקון מס' 24)

חוק הגנת השכר (תיקון מס' 24), התשס"ח-2008ביום 6.7.2008 פורסם חוק הגנת השכר (תיקון מס' 24), התשס"ח-2008, המתקן את חוק הגנת השכר, התשי"ח-1958 (להלן - החוק). להלן עיקרי התיקון (שתחולתו מיום 1.2.2009, למעט אחד מסעיפי העונשין שתחולתו מיום 6.7.2008).פנקס שכר ותלוש שכרמעביד חייב לנהל פנקס שכר ולמסור לכל עובד בכתב תלוש…

למאמר המלא >
שעון נוכחות לעובדים ודיווח על שעות עבודה

שעון נוכחות לעובדים ודיווח על שעות עבודה

שעון נוכחות עובדים ודיווח על שעות העסקה של עובדיםמאת עו"ד עדי ינקלביץלאחר מספר שנים לכניסתו לתוקף של תיקון 24 לחוק הגנת השכר, מצאתי לנכון להזכיר שוב את קיומו לבחון את השינויים בפועל שהתיקון הכניס לחיי העובדים והמעסיקים.באופן כללי, התיקון לחוק חולל מהפיכה של ממש והעביר את חובת ההוכחה שהייתה עד…

למאמר המלא >
חוק דיווח נוכחות

חוק דיווח נוכחות

כדי להגן על זכויות העובדים החוק בישראל מחייב מעסיקים לערוך רישום של שעות העבודה. זאת כדי להבטיח שקיפות ומידע מלאים אודות שעות העבודה של העובד, שעבורם הוא מקבל שכר, כולל שעות נוספות. כל מעסיק באשר הוא חייב להכיר את החוק לדיווח נוכחות, לא רק שמדובר בחובה אלא גם משום שהרישום…

למאמר המלא >

מעוניין בהצעת מחיר?

התקשרו 03-7214000

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם