צור קשר/הצעת מחיר

תמיכה טכנית : 03-7214020
טלפון מכירות : 03-7214000

ניהול עובדים בשיטות מתקדמות

jbclock

בשנים האחרונות שיטות העבודה השתנו לבלי הכר, והן ממשיכות להתקדם בקצב מהיר. הטכנולוגיה הפכה לכלי מרכזי בכל תחום, ומאפשרת עבודה מרחוק בתחומי עיסוק שונים. היום ניתן לעבוד מהבית או ממדינה אחרת ולהיות חלק מצוות עובדים בלי להגיע למשרד כפי שהיה בעבר. שינויים אלה מצריכים שיטות ניהול שונות כדי להתאימן לעידן המודרני. שעון נוכחות לעסק הוא אחד הכלים החשובים של ניהול עסק. אם בעבר היה נהוג שעובד "מחתים כרטיס" בבואו לעבודה, היום עובדים יכולים לדווח על שעות העבודה מכל מקום. ניהול כוח אדם בחברה הוא ניהול זמן נכון אם עושים שימוש בכלי מדידה אפקטיביים ומתקדמים כמו שעון נוכחות לעסק. מדידת שעות עבודה באופן מדויק היא הבסיס של העסקת עובדים. שעון נוכחות לעסק מאפשר לדווח, למדוד ולתגמל באופן מדויק את העובדים גם ללא הגעה למקום העבודה, כמו סוכנים, שליחים, נהגים, יועצים ואנשים העובדים מהבית או ממדינה אחרת. על אמון זה בין ההנהלה לעובדים מתבססים יחסי העבודה, כך שהעובדים פנויים לעסוק בתפקידם. כדי שמנהלי העסק והעובדים יוכלו להתנהל באופן שוטף וקל, שעון נוכחות לעסק הוא הפתרון הנוח ביותר.

שעון נוכחות לעסק – פתרון חדשני לניהול

היכולות הטכנולוגיות בשנים האחרונות הביאו לפיתוחם של כלים לשיפור ושדרוג היכולות במגזר העסקי. פעולות שבעבר נעשו באופן ידני הפכו לדיגיטליות, ניתן לבצע רכישות ברשת בלחיצת כפתור, לבצע הזמנות ואפילו לנהל עסק באופן מקוון. כך ניתן גם לעבוד מול חברות ועסקים המצויים מעבר לים ופועלים בשעות שונות בצורה קלה יותר, וניתן לתקשר ולהעביר מידע ונתונים בכל זמן און ליין. כשמנהלים צוות עובדים יש צורך לתגמל אותם על שעות העבודה, לדאוג לזכויותיהם כמו ימי חופשה, ימי מחלה, הבראה ועוד. בכל עסק, קטן כגדול, ניתן לנהל כוח אדם באופן דיגיטלי, מדויק ואמין.

שעון נוכחות לעסק בעידן המודרני

קיימות כמה שיטות לדיווח שעות העבודה של העובדים, והיום הדרך הטובה ביותר מתבצעת באופן מקוון מכל מקום. ניתן להתחבר ממחשב, מהטלפון החכם באמצעות אפליקציה, בהעברת תג, כרטיס מגנטי, טביעת אצבע או סיסמה. ניתן לקבל מידע ומיקום של העובדים גם באמצעות ג'י פי אס, נתון חשוב כשמדובר על עובדים רבים, סוכנים או נהגים הנמצאים רוב שעות העבודה בדרכים. כל דרך שבוחרים וכל מערכת מתקדמת שמותקנת בעסק מאפשרת לעובדים שמצויים בסניפים אחרים, בביתם או בנסיעת עבודה לדווח על שעות העבודה. ההנהלה מקבלת את הנתונים בזמן אמת, ויכולה לדעת בכל זמן היכן נמצאים העובדים, מהן שעות העבודה, לנהל היעדרויות ולדעת על מחלת עובד.

שעון נוכחות לעסק – הבחירה הטובה ביותר

ההתקדמות הטכנולוגית המהירה בכל תחומי החיים ובכלל זה בעסקים, הביאה לקליטת שעוני נוכחות מתקדמים בחברות רבות, תוך התאמה לסוג העסק, לצרכים של כל חברה ותוך תמיכה טכנית בכל זמן.

להתקדם לעולם מהיר עם שעון נוכחות לעסק

המערכות המתקדמות מאפשרות לכל עסק להתאים את המאפיינים לצרכיו, לגודלו ולמספר העובדים. לכל חברה מתאימים פרופיל של מאפייני העסק, מספר העובדים, אופן הדיווח ואנשי ההנהלה שיקבלו את הדיווח.

שעון נוכחות לעסק שומר אתכם בתמונה תמיד

שעון נוכחות לעסק הוא פתרון נוח לכל הצדדים, כיוון שלעובד אין צורך להגיע למקום העבודה תמיד, ואם הוא עובד בנסיעות, הדיווח נעשה באופן דיגיטלי, כשהוא אפילו לא צריך להתחבר למחשב לצורך כך. חברות מנהלות היום את העסק בצורה נוחה און-ליין בעידן שעוני הנוכחות החכמים. באופן זה השיטה גם מאפשרת דיוק ומונעת תקלות וטעויות בתלושי השכר.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

הכשרה במקום העבודה

הכשרה במקום העבודה

הכשרה במקום העבודהמעסיקים רבים שולחים את העובד בתחילת העסקתם להכשרה על חשבונם ובתמורה נדרש העובד להתחייב לעבוד במקום העבודה מספר שנים או לשפות כספית את המעסיק אם מתפטר לפני המועד.יש לזה, כמו לכל דבר שני צדדים: צד העובד וצד המעסיק ואפילו צד שלישי: צד ביה"ד לעבודה.מבחינת המעסיק – הוא השקיע…

למאמר המלא >
עדכוני חקיקה ופסיקה

עדכוני חקיקה ופסיקה

עדכוני חקיקה ופסיקהאיזה חלק מה"לא" לא הבנת עד לפה? לא זה לא זה לא זה לא...יותר ויותר פסקי דין ניתנים כנגד מנהלים באופן אישי (בנוסף לחבות החברה) בקשר להטרדות מיניות. הגדרת "הטרדה מינית" כוללת, על פי פסקי הדין החדשים, הצעות חוזרות של מנהל ל"חברות", מחמאות בעניין גוף וגזרה ואין בעובדה…

למאמר המלא >
חישוב שעות עבודה: זו הדרך לחישוב מדויק

חישוב שעות עבודה: זו הדרך לחישוב מדויק

עסקים רבים מגלים כי חישוב מדויק של שעות העבודה לכלל החברה הוא פעולה מאתגרת במיוחד. עובדים שכירים רבים שוכחים להחתים שעון נוכחות כאשר הם יוצאים להפסקה, ופעמים רבות מבקשים מעובד אחר להחתים עבורם אם הם מאחרים למשרד. במאמר זה תגלו את כל הדרכים הטובות ביותר למניעת הונאות ויצירת מנגנון יעיל של חישוב…

למאמר המלא >

מעוניין בהצעת מחיר?

התקשרו 03-7214000

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם